ד"ר יוסף שאולוב

בעלים ומנהל רפואי מרפאת Dr Shaulov

התשוקה של ד"ר שאולוב למקצוע ניצתה בגיל צעיר. הוא למד את אמנות טכנאות השיניים בגיל 14, ועבד לצד אחיו המנוח, דוד, במעבדת השיניים המשפחתית שלהם.
במעבדה נחשף ד"ר שאולוב לרפואת שיניים מהדור הישן, שבה הפתרונות היו מוגבלים וההליכים לרוב טראומטיים. באותם ימים החלה להשתרש אצלו הכמיהה לשנות את רפואת השיניים המסורתית ולהביא גישה מתקדמת יותר. אחיו הגדול, דוד, טיפח את התשוקה הזו ועודד אותו להתחיל ללמוד רפואת שיניים בסיום התיכון.

"בעקבות מותו הטראגי של דוד בפיגוע בשנת 2006, החלטתי להגשים את חלומנו המשותף ונסעתי ללמוד רפואת שיניים. לאחר 5 שנות לימודי רפואת שיניים באוניברסיטת USMF, חזרתי לישראל מצויד בתואר הנכסף, והתחלתי לממש את החזון שלי הלכה למעשה: להעניק טיפול שיניים חדשני, תוך ראיית המטופל/ת באופן הוליסטי והתאמת הטיפול באופן אישי".

ד"ר שאולוב משקיע ללא הרף זמן ואנרגיה בהרחבת הידע המקצועי שלו. החזון שלו: רפואת שיניים חדשנית, אשר ממנפת את מיטב הידע והטכנולוגיה לשמירה על השיניים הטבעיות ולהארכת תוחלת החיים שלהן.

עם ניסיון מגוון שצבר ברשתות ידועות לאסתטיקת השיניים וכן במרפאות פרטיות, ד"ר שאולוב הקים את הקליניקה הפרטית שלו במרכז תל אביב בשנת 2021.

"הקמתי את המרפאה הזו כדי שסוף סוף אוכל ליישם בה את ה'אני מאמין' שלי: להעניק טיפול חדשני ואיכותי עם מגע אישי, ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת כדי למזער אי נוחות ולמקסם חיוכים".

כיום, ד"ר שאולוב לא רק מנהל מרפאת שיניים איכותית אלא גם מקנה מהידע שלו באמצעות קורסים והדרכות לרופאי שיניים. מטופלים מרחבי ישראל והעולם מגיעים למרפאה שלו כדי ליהנות מטיפול שיניים מהשורה הראשונה, ולקבל חיוך בריא ויפה.

צוות המרפאה

ד"ר טלמור שגיא, DMD

מומחה לפריודונטיה
(מומחה למחלות חניכיים)

בוגר בית הספר לרפואת שיניים הדסה עין כרם, ירושלים. שגיא סיים את תכנית ההתמחות היוקרתית ברפואת חניכיים בבית הספר לרפואת שיניים בהדסה עין כרם. ד"ר טלמור מומחה וחבר בפדרציה האירופאית לרפואת חניכיים, והשתתף בעשרות כנסים והשתלמויות בארץ ובעולם על מנת להעניק למטופליו את הטיפול הטוב והעדכני ביותר. מטופליו של שגיא יעידו עליו שגישת הטיפול הנעימה שלו מנטרלת את הפחדים בכניסה אל החדר, כך שהטיפול עובר בקלות עד לתוצאה המושלמת.

ד"ר טטיאנה וקסלר

מומחית לאנדודונטיה
(מומחית לטיפולי שורש)

ד"ר טטיאנה וקסלר היא אנדודונטית מומחית בטיפולי שורש. היא קיבלה את תואר רפואת השיניים ב-UMSA בשנת 2008, ועשתה התמחות ב-USK בשנים 2008-2010. כבר משנת 2012, ד״ר וקסלר צברה ניסיון מעשי רב במציאת פתרונות יצירתיים לשימור שיניים. לאורך השנים, עברה ד״ר וקסלר קורסים והכשרות בישראל ובחו״ל, וביצעה שיקומים אסתטיים, השתלות, טיפולי שורש וציפויים תחת מיקרוסקופ. בשנת 2023 ד״ר וקסלר סיימה את התמחותה באנדודונטיה באוניברסיטה העברית בביה״ח הדסה עין כרם. ד״ר וקסלר מאמינה בטיפול מותאם אישית, ודוגלת בשימור השיניים הטבעיות. לטובת זאת היא מקדישה את מיטב הטכנולוגיה, המומחיות והידע שלה. ד"ר וקסלר מציעה טיפולים חדשניים לבעיות שיניים תוך מתן עדיפות לטיפול שיניים יזום. חברה באגודת רופאי השיניים.‬

דיינה פוקס

שיננית מוסמכת
בוגרת המכללה למדעי ההתנהגות רמת גן, ללימודי שיננות(R.D.H). במשך כל חייה המקצועיים עבדה במרפאות אצל מומחי חניכיים- תחילה כסייעת לרופא שיניים (2000-2014) ולאחר מכן כשיננית (2014-היום). בשנים אלו צברה דיינה ניסיון וידע רב ערך בעבודה עם מרפאות ועם מומחי חניכיים. דיינה חברה באיגוד השינניות, והיא מקפידה לעדכן תמיד את הידע שברשותה בעזרת קורסים והשתלמויות "שיננית מעודכנת". הקימה את המערך הפריודונטלי בחברה הגלובלית "INVISALIGN".

גב' ליידרמן אירנה

מנהלת פיתוח עסקי ושיווק
משנת 2010 יועצת אסטרטגית ומלווה עסקים רפואיים, MediSteps. משנת 2015 יזמת ומנכ"לית חברת סטארט-אפ בנואש כלכלה שיתופית, ClinicRent. בוגרת תואר שני (MBA) במנהל עסקים במכללה למנהל. בוגרת תואר ראשון (B.A) במנהל מערכות בריאות במכללת עמק יזרעאל. 2005- בוגרת ביה"ס לשינניות אוניברסיטת ירושלים, הדסה עין כרם (R.D.H). סייעת מוסמכת ממשרד הבריאות, שירתה כאחראית מרפאה וסייעת לרופא שיניים.

מיכל יוחננוב

מנהלת המרפאה ומזכירה רפואית בכירה
מיכל בעלת ניסיון רב בתחום רפואת השיניים, בו היא עובדת משנת 2012. הרקע שלה כולל תפקידים כסייעת כירורגית בבית החולים אסף הרופא, וכן כמנהלת משרד ואדמיניסטרציה בחברה גלובלית. מיכל הקימה את מערך הניהול בחברת Invisalign. כיד ימינו האדמיניסטרטיבית של ד"ר שאולוב, מיכל דואגת לפעילות תקינה של המרפאה, לרווחת המטופלים.

אנה וגנר

סייעת לרופא שיניים
אנה וגנר היא סייעת לרופא שיניים משנת 2021. היא מביאה עמה ידע וניסיון רב ברפואה אדהזיבית ושיקום פה מורכב. בעלת תואר שני בכלכלה, החלה כמטופלת מרוצה במרפאתו של ד"ר שאולוב, וכיום משמשת כיד ימינו הרפואית.

להזמנת תור השאירו פרטים וניצור עמכם קשר לקביעת תור בזמן המתאים לכם

ליצירת קשר עם המרפאה